Årets juleafslutning - den bedste tradition på året

Jeg har det lidt blandet med traditioner... Generelt er jeg ikke til den slags og er ikke fan af traditioner for traditionernes skyld, mens der er andre, der bare ikke kan springes over! Årets juleafslutning hos Anja og Johanna er en af dem og en af de bedste traditioner på året - den løb af stablen i går.

For en gang skyld havde jeg tænkt lidt mere over, hvad der ville give mening at stille i, så det var kun Molly, der stillede i rally.
At det så samtidig gav bonus at have trænet i mandags, hvor vi meget pudsigt havde trænet på nogle af de samme skilte, Anita havde brugt på øvet banen, var lidt sjovt.
Molly og jeg havde den fedeste tur på banen!! Hun var SÅ meget i hopla, glad og lettere overgearet, jeg havde lidt trippen i et stationært skilt, der var en ommer og nogle skæve pladser, men hvad betyder det, når vi bare havde en fest?!!
Noget overraskende var det, at vi vandt klassen med 82 point (Faktisk havde vi gået til 1000 point i vores verden, selvom jeg godt vidste, at det var langt fra perfekt 😅 )




Derefter var det HTM/Freestyle åben klasse med 31 deltagere! En kæmpeklasse men det forløb ret godt og hurtigt.
Noget andet, der forløb hurtigt, var Selma... Jeg ved det egentlig godt! Jeg ved godt, at hun ikke fungerer med at være hjemme hele dagen, kun lige komme ud og blive luftet for derefter efter at skulle i ringen - der er simpelthen for meget krudt i hende, der kammer over. 
Vi gik ind med vores nye FS2-program. Det ER ikke færdigt, og øvelserne sidder ikke godt nok endnu, hvilket er fint nok, men hold nu op, hvor det bare slet ikke sad nogle steder i går. Visse momenter var fine, mens andre var noget værre rod, og der var vitterlig ikke ret meget fokus de rigtige steder. 
Det er, som det er, men det får mig til at tænke på, at træningen måske skal have en anden drejning - vi får se.
Ikke desto mindre rakte vores præstation til en 9.plads ud af 31.

Molly og jeg stillede i HTM1, hvilket gik supergodt - udover et enkelt link, der er begyndt at kikse til konkurrencerne. Det sidder altid i skabet til træning og gjorde også i opvarmningen, så noget må jeg jo gøre anderledes, når vi går i ringen.
Det var superfedt at være i ringen med Molly - det begynder efterhånden at være mere trygt - og som bonus blev vi nr 4 ud af 31.
En eller anden dag bliver vi vel klar til at stille officielt, men indtil da glæder vi os til næste uofficielle prøve hos Tine 15.februar 2020.




Som altid en megahyggelig og lidt stressende aften - præcis som den skal være! 🎄🎄🎄
Tak til Anja og Johanna for at arrangere, til Paul for de fine rosetter og HMC-julekort og til Niels for gavekort.

Kommentarer

Populære opslag