Ferie betyder træning - masser af træning

Ferien er lige startet i går, og træningsaftalerne står - heldigvis - i kø!

Ferien startede dog med julefrokost hos Tine inkl. årets sjoveste pakkeleg. Apropos pakkeleg, så har jeg endelig fået indløst den ene af mine gaver fra sidste år: Et billede fra Lonni efter eget valg. Jeg havde i forvejen billedet fra Selmas allerførste program, og jeg besluttede derfor, at det andet skulle være et billede fra Mollys allerførste program.
Billedet fik jeg i dag, da Anja, Lonni og jeg mødtes til træning i Gadtrup, og her til aften har det fået sin plads.




Træningen i dag var primært koncentreret omkring det at været et nyt og fremmed sted, selvom vi nu har været der et par gange, men det ER noget andet end at være i Undine.
Både Molly og Selma var nu overraskende upåvirkede af det og arbejdede langt bedre og mere fokuserede end forventet, hvilket naturligvis er ret fedt og blot bekræfter mig i, at vi skal gøre mere af det her: Komme ud og træne forskellige steder.

I morgen fortsætter vi at træne nye og fremmede steder - det bliver dog Nose Work sammen med Liv og Krøllerne.

Kommentarer

Populære opslag