Tætpakket fridag

Jeg elsker fridage, men afslappende er de sjældent, og det er også helt ok, for når jeg bruger en ferie- eller flexdag, vil jeg også gerne have noget ud af den.

Dagen i går var en feriedag, bland meget andet. Det var også Camilles 15 års fødselsdag, og derudover blev der fyldt op med lægebesøg, en tur hos dyrlægen efter Sileo, ny neglesaks og julegave til pigerne, og selvfølgelig træning!

Træning startede derhjemme om formiddagen, hvor vi lavede Match to Sample.
Jeg er blevet nysgerrig på at finde udfordringen med Selma, og er derfor gået i gang med dataindsamling, hvilket bare gør det endnu sjovere!
I går blev jeg ikke klogere på hverken genstand, position eller antal repetitioner - og dog... Jeg fandt ud af, at udfordringen ikke lå samme sted som i søndags, og det er jo alligevel også noget, og derudover at succesraten på 4 genstande var 80%, hvilket jo er ganske pænt.




Molly havde også en pæn succesrate, og har hun det igen næste gang, begynder vi så småt at køre op på 3 genstande.

Over middag mødtes vi i Undine med Liv og Krøllerne for at træne HTM og freestyle.
Liv havde fået den tossede idé, at vi skulle træne 5 minutters forstyrrelser med hver hund, og eftersom vi har forsømt det på det sidste, var det slet ikke så tosset alligevel.

Faktisk så lidt tosset, at jeg med Selma valgte at bruge temmelig meget af tiden på forstyrrelser i et par af øvelserne fra vores program - her fandt jeg et par udfordringer, jeg gerne vil have arbejdet med til næste træning hos Anja.
Derudover gik vi programmet, og Liv satte uforudsigelige fokusøvelser ind ved at styre musikken.




Molly og jeg lavede Biancacirklen med Livs hjælp, vi kiggede videre på bevægelse i close, og vi påbegyndte Mollycirklen i andre retninger, som vi kiggede på i mandags til træning hos Anja

Jeg behøver næsten ikke skrive det, men igen supergod træning sammen med Liv og Krøllerne - det kan bare noget andet at være et ekstra sæt hænder og øjne og ikke mindst nogle ekstra tanker og idéer.

Resten af dagen stod i fødselsdagens tegn ❤️

I dag står i Nose Workens tegn - igen sammen med Liv og Krøllerne - og hvad er mere passende, når vi i dag har fået besked om, at vi er kommet med på prøven på Orø i påsken? Første NW-prøve i 2020 for vores vedkommende, da jeg skal dømme til den allerførste 

Kommentarer

Populære opslag