Perfekt lillejuleaften

Dagen startede i Undine med de bedste tøser, der skulle trænes og aktiveres, inden jeg skule i biografen og se "Last Christmas" med Camille.

Molly fik jeg lavet en masse motivation med, og hun var da også så motiveret, at hun fik hakket en hjørnetand i låret på mig og nær væltet mig et par gange, da hun hoppede ind i position. Det er simpelthen så fedt at se og mærke, hvordan Molly er vokset og har fået motivationen tilbage.
Udover den del fik vi nørdet lidt, og jeg fik startet retningen mod op i en ny position, ligesom vi fik belønnet lidt for billedet i den nyeste position foran, som vi arbejder på.
Jeg glæder mig til, når vi til januar skal starte på et fri ved fod/HTM-nørdeforløb hos Anja.




Selma og jeg trænede som altid fokus, og derudover nogle kæder og endelig hele programmet, dog uden musik. Nogle af de enkelte elementer kiggede vi også på, og det er gået op for mig, at selvom det ikke sidder i skabet endnu, så er der ikke nogle af øvelserne, vi ikke kan længere, hvilket naturligvis er ret fedt.




Dyrlægen blev besøgt på vejen hjem - for at hente Relax og pigernes fyldte julestrømper, inden Camille og jeg tog i biografen,

Nogle vil mene, at lillejuleaften kan bruges bedre på traditioner osv, men jeg er ikke enig - det har været en helt perfekt lillejuleaften.
I morgen, juleaften, starter vi ud med Nose Work - så bliver det bare ikke bedre!

Kommentarer

Populære opslag