Mere HTM og Freestyle, mere afslapning og ENDELIG Match to sample

I går besluttede jeg, at jeg ville nå Match to Sample enten i dag, i morgen eller en anden dag - det hjalp at træffe den beslutning, og vi fik trænet det i dag, men mere om det senere.

Dagen startede i Undine sammen med Liv og Krøllerne, hvor vi trænede HTM og freestyle, og, som vi har gjort de sidste par gange, trænede vi samtidig med de forstyrrelser, det gav.
Det kan noget forskelligt, at træne en og en og at træne på samme tid, så jeg tænker, det er fint at variere alt efter, hvad behovet er.

Efter træningen, tog Camille og jeg i biografen for at se "Knives out", derfra videre til internatet i Rødovre med en forsinket julegave med kiks til hundene derude, inden vi tog hjem for at slappe lidt af - eller rettere lave en masse praktiske ting - inden jeg trænede videre med pigerne.

Først challenge fra Johanna med deadline 5/1 kl.20 - jeg er ikke kommet i gang endnu... ikke så godt.




Nu er stabeltårnet pakket ud, og jeg har tjekket, at både Molly og Selma kan samle alle ringene op på signal - det var det for i dag og trods alt en start...

Derefter fik vi trænet lidt frivillig håndtering: Både kramme, løfte, mundkurv og neglesaksen.

Og sidst men absolut ikke mindst: MATCH TO SAMPLE!!!
Selma og jeg startede, og som sidst lavede jeg dataindsamling og blev en anelse klogere. Udover at Selma var megasej og havde en succesrate på 83% på 4 genstande, fandt jeg ud af, at udfordringen hverken lå i genstanden, repetitionen eller placeringen, men at der måske er et træk på en bestemt genstand - det skal testes yderligere.





Molly derimod var en anden snak, og jeg gik ikke op på 3 genstande som planlagt - tvært imod tror jeg, jeg bliver nødt til at gå et skridt tilbage igen. Måske i morgen...

Apropos i morgen så ser jeg frem til en hyggelig formiddag med Liv og Kiwi, når vi (Molly og jeg) skal i Nose Work Escape Room sammen med dem - det bliver spændende at se, om vi kommer ud igen...

Kommentarer

Populære opslag