"Blindrally", HTM/Freestyle og endnu mere hygge

Nok ikke så overraskende så startede dagen i dag med træning med de bedste Sortlinger - i dag i Sjællands Agility Center sammen med Lonni og Morgen.

Selma og jeg trænede følge og "blindrally" - dvs følget mellem tomme skilte og en enkelt slalom - igen gik det overraskende godt, så nu er jeg spændt på, hvordan hun (vi?) reagerer i Herringløse i morgen...




Derudover blev det til lidt bakke og følge på flasken, så en anelse freestyle fik vi da også lavet. 

Molly og jeg gik program og trænede indtagelse og sidelæns i close - jeg ville lige sikre mig, at det ikke bare var meget, jeg drømte, da hun pludselig kunne i går

Lonni og jeg tog efter god og hyggelig træning til Ringsted for at spise frokost og slutte et supergodt 2019 af på en god måde.

Derefter en venindenytårsaftale og her til aften pakning til prøven i morgen samt lidt frivillig håndtering - jeg kom pludselig i tanker om, at Sileo også kan gives vha frivillig håndtering.


Nytårsprøvetøjet er klar!

Kommentarer

Populære opslag