Retur til NO MORE SLOPPY

Som jeg skrev i går, betyder ferie masser af træning, og i dag stod den på Nose Work sammen med Liv og Krøllerne.

Med fire ret forskelligartede søgeområder fik vi testet en del af, og der er masser til listen af ting, der skal fokus på:
  • Kampagne på anis (Molly og Selma)
  • Søg i sand/sandkasse (Molly)
  • Søg på ting, der indbyder til parkour (Molly og Selma)
  • Hjørner (Molly og Selma)
  • NO MORE SLOPPY! (Selma)
2020 bliver året, hvor vi går tilbage til NO MORE SLOPPY!
Molly er artig eller måske mere naughty but nice - hun er blevet fræk, men gør hvad hun skal, mens Selma holder mig på tæerne og konstant minder mig om, at jeg skal blive der - ellers bliver det det rene kaos med hende.
Begge er præcis, som de skal være og lærer mig noget forskelligt, hvilket til tider er svært, men allermest er det virkelig fedt!




Jeg glæder mig til at arbejde videre med det i 2020 og til at være lidt mere systematisk i min tilgang til det, end jeg har været de sidste par måneder. Men indtil da glæder jeg mig til NW Escape Room sammen med Liv, Kiwi og Molly d.28.december.

Kommentarer

Populære opslag