Uofficiel HTM-konkurrence med de bedste Sortlinger


I lørdags var de bedste Sortlinger og jeg til uofficiel HTM-konkurrence arrangeret af Tine Gade / DOG - Dog Owners Gear i Ringsted.
Det var ikke planen, at jeg skulle dømme, men pga sygdom sprang jeg til i sidste øjeblik og brugte derfor formiddagen på at dømme, og efter frokost havde jeg alle fire starter.
Selma og jeg skulle for første gang prøve at sætte hele vores FS2-program sammen 💜 og Molly og jeg arbejdede videre med at udfordre os selv i vores HTM1-program, præcis som vi har talt om til træning med Anja 💖
Endnu en gang blev jeg klogere på mig selv, på pigerne og vores samarbejde - de var topseje og vandt hver deres klasse.


Der er masser at arbejde videre med, men Selmas program fungerer i sin helhed - der er øvelser, der skal forstærkes, og retninger der skal styr på, men det bliver godt. Molly gik jeg i første omgang ind med uden godbidder i hænderne og uden at give nogle, og det syntes hun, var rigtig svært, men vi gjorde det. I anden omgang hjalp jeg hende med godbidder, og jeg ved, hvilken vej vi skal, for at komme videre og for en eller anden dag at blive klar til at debutere officielt.
Tak for et supergodt arrangement Tine Gade / DOG - Dog Owners Gear 🙏🏻 Vi glæder os til næste gang

Kommentarer

Populære opslag