Lucky Dip X-mas Edition til fordel for HMC

Så fik jeg endelig tid til at skrive lidt om vores arrangement i søndags, hvor Lonni og jeg afholdt LUCKY DIP X-MAS EDITION - en uofficiel HTM-konkurrence til fordel for Hundesport mod Cancer.

Først det rent formelle og HMC-relaterede:
Vi var så heldige, at Aktivt Hundecenter og Bluewyle K9 sponsorerede hallejen, Klausen Import og Orbiloc - The Safety Light sponsorerede præmier, og Du og din HUND sponsorerede rosetterne.
Vores dommer, Camilla Klikkenborg, donerede sit dommerhonorar og kørsel, der blev doneret boller, kage, frugt mm til salg, og alle deltagere betalte naturligvis deltagergebyr - det gav os i alt 4.816 kr, som vi sendte videre til HMC i mandags.
En kæmpe, kæmpestor tak til alle, der bidrog på den ene eller den anden måde.


Sponsorpræmier og rosetterne

Fælles rekvisitter

Så er der den mere personlige del:
Udover at være arrangør og samle penge ind til det gode formål, var pigerne og jeg også i ringen til hhv Nissebandens “Nu’ det jul” 🎁🎄 og Michael Bublés “Holly Jolly Christmas” 🎄❤
Selma og jeg trak Nissebanden, og i løbet af de 4-5 minutter, jeg havde til at lytte til den, før jeg skulle i opvarmningen, skulle jeg overveje rekvisitter og kostumer også... Det blev til nissehue, tørklæde, en gavesæk og rødt glimmerhalsbånd til Selma.


Foto: Lonni

Molly og jeg trak Michael Bublé, og på samme måde som med Selma, skulle jeg træffe en hurtig beslutning, og vi endte ud i tophue, tørklæde (bundet på en anden måde) og guldglimmerhalsbånd til Molly.


Foto: Lonni

Klasse 1, som Selma deltog i, var en stor klasse med 27 starter, og her fik vi improviseret os ind på en 7.plads.
Klasse 2, som Molly deltog i, var noget mindre med 4 eller 5 starter, og her fik vi improviseret os ind på en 1.plads.




Det virkelig sjove, svære, udfordrende og interessante var, at jeg på ingen måde kunne nå andet end at beslutte en startposition - resten var ren improvisation.
Det var fedt at blive smidt derud i en situation, der intet betyder, og som er ren fis og ballade - det var virkelig sjovt at prøve, og jeg tænker ikke, det bliver sidste gang. 
Tak til alle, der var med, det var en fantastisk dag og skøn måde at bruge 3.søndag i advent på 🙏🏻🎄

Kommentarer

Populære opslag