Life is good!

En helt almindelig mandag, og så alligevel ikke...

Som jeg skrev på facebook for kort tid siden:
14-årig inkl ankel er erklæret funktionsdygtig, og kun krykkerne er tilbage.
12-årig har fået sin anden graduering i hus.
16-årig og kæreste laver mad.
18-årig nyder livet på studietur i Malaga.
Mand er så småt blevet funktionsdygtig igen efter knæoperation.
Jeg har fri, solen skinner, hundepigerne og jeg har været på en lang tur med indlagt træning
Life is good

Jeg har haft fri i dag, fordi Sebastian skulle til kontrol på Herlev, og da det lå kl.10.30, kunne det hverken svare sig at tage på arbejde før eller efter.
Lægen var tilfreds: Anklen så fin ud, der var fuld bevægelighed, og Sebastian havde ikke ondt nogle steder svarende til bruddet. Han fik walkeren af, men fik lov at beholde krykkerne et par dage endnu. 5 uger i gips og helt uden støtte og nu 1 uge med walker på har sat sine spor, og det er ikke spor nemt at gå normalt igen. Det gør ondt at gå igen, men det er efter sigende helt normalt, og da det ikke gør ondt svarende til bruddet, betyder det ikke noget. Øvelse gør mester, og jeg er sikker på, Sebastian er flyvende igen om et par dage - der skal dog gå 8 uger, før han må køre på løbehjul, spille fodbold igen osv.

Træning med hundepigerne er det blevet til en hel masse af i dag - så fedt!!
Vi startede med FS2-programmet med Molly i morges, og Selma trænede jeg markering og pladsposition med - wauw, de var topseje begge to.
Da vi kom hjem fra Herlev kørte jeg en tur ud til Vestvolden med hundene, hvor vi gik en lang tur med indlagt træning af apportering, dirigering, stopfløjt og bliv i sit - dejlig, dejlig tur i solen.


Vi nød i dén grad vejret i dag


Camille skulle til sin anden graduering i dag. Hun har øvet og øvet sammen med Merle i går, og i dag mødtes de ½ time før tid for at være helt klar!
Selvfølgelig klarede lille Karate-kid det til den store guldmedalje og fik både gradueringen og en flot feedback.

Nicolai er på studietur i Malaga, Tobias og Nicole lavede mad, Thomas laver badeværelse, og jeg fik lige trænet lidt mere med sortlingerne!
Selma og jeg er inviteret til at deltage i sandkasseklassen til Bakken Freestyle Mesterskaberne 2017 i slutningen af maj, og jeg har besluttet at sige ja tak til invitationen. Så jeg fik trænet lidt tricks med Selma og begynder så småt at lægge hovedet i blød mht indhold.
Molly og jeg tog lige lidt mere træning af FS2-programmet - jeg glæder mig til debutten i weekenden!!

Life IS good!! 💜💖💜💖💜



Kommentarer

Populære opslag