Molly og Selma anbefaler

Normalt bruger vi kyllingepølser, fiskefrikadeller, kødrester, hjemmelavede leverpostejsguffer eller andet friskt/hjemmelavet som godbidder til træning - godt nok har jeg labber, men specielt Molly arbejder altså ikke for hvad som helst!

Men der er sket noget... I sidste uge modtog vi en pakke fra Hundehjertet.dk - oveni købet i den fineste indpakning - indeholdende Tikki kornfrie snacks. De er uden korn og gluten, de er små, bløde og lækre. Og de er godkendt - af både hunde og fører!
Det kan godt være, Molly ikke arbejder for hvad som helst, men jeg giver heller ikke mine hunde hvad som helst, så jeg går altid efter kornfrit og gerne med så naturligt indhold som muligt.
Godbidderne fra Tikki er alle baseret på kartoffel, og de findes bl.a. med varianter som hest, and, bøffel, vildt, struds og frugt.
At de er små er vigtigt for mig, når vi træner så meget, som vi gør, og at de samtidig kan knækkes over, gør det endnu bedre. Jeg er dog ikke sikker på, den parameter står specielt højt på hundenes prioriteringsliste... Det gør til gengæld smag og konsistens, og der er ingen tvivl om, at både Molly og Selma er begejstrede for godbidderne fra Tikki! De er nemme og hurtige at spise, kommer ikke galt i halsen, og de skal ikke bruge tid på en masse tyggeri, så vi kan køre med et godt flow i øvelserne, samtidig med at belønningerne kan falde i en lind strøm - we like!


Tikki kornfri godbidder


Udover at være gode til træning, er de også gode til gåturen, og resterne af dem kan blive liggende i lommen i flere dage uden at lugte og uden at blive tørre.

Kommentarer

Populære opslag