Nose working in the rain

Da jeg vågnede i går, lørdag, væltede det ned. Da Thomas og jeg tog ud for købe senge og klinker, væltede det ned, og da Aino og jeg havde aftalt at træne nose work væltede det ned!
Aftalen var egentlig, at vi skulle have trænet et andet sted, men pga vejret aftalte vi at træne i drivhuset på Du og din HUNDs træningsplads - genial mulighed at have!

Efter at hundene havde fået løbet godt igennem i regnen, blev de alle puttet i bilerne med deres Siccaro WetDog-dækner, og vi gemte igen 3 søg hver - denne gang varmede vi dog ikke op med vores egne, men tog i stedet alle 6 søg i træk, så det blev en blanding af kendte og blinde søg.


Druknet mus 1

Druknet mus 2


Udover at føle mig klar til prøven i dag og påskesøget i morgen, har jeg i løbet af den sidste lille uges tid fået en masse information om, hvad jeg skal træne videre på det næste stykke tid:

  • Køretøjssøg skal forstærkes.
  • Den hurtige opstart skal forstærkes i alle fire miljøer.

Det er altid dejligt at have noget at træne videre på!

Kommentarer

Populære opslag