Selmas 1 års fødselsdag

Hold nu op, hvor er tiden gået stærkt!
Selma er blevet 1 år i dag, og det føles både som om, hun har været her altid, og som om det var i går, vi fik hende - time flies when having fun.

Som jeg skrev på facebook tidligere:

💜 Minimyren 💜 Powerprinsessen 💜 Lillefisen 💜 SuperSelma 💜 Frøken Lilla 💜
Kært barn har mange navne, og kær er bette Selmapigen, der i dag bliver 1 år 🇩🇰🇩🇰🇩🇰
Jeg kan slet ikke forstå, der allerede er gået 1 år, og jeg kan slet ikke forstå, at jeg har været så heldig at få verdens allerbedste Selma 💜
Af hjertet tak for min lille, store stjerne, Henriette Vincents 🌟🌟🌟 Hun er alt, hvad jeg drømte om og mere til 💞 Jeg glæder mig til mange, mange år og lige så mange fantastiske oplevelser med min smukke, lille pige 😍😍😍

Hun er virkelig en en´er, min lille, smukke, helt igennem fantastiske skønhed - alt hvad jeg drømte om og meget, meget mere!
Hun er sjov, hun er fræk, hun er sød, hun er dygtig, hun er rolig, hun er ivrig, hun er smuk, hun er yndig, hun er en gris, kort sagt: Hun er hele pakken! Alt det og mere til pakket ind i den fineste lille pige på 21,8 kg.

Jeg synes allerede, Selma og jeg har oplevet meget, at vi er kommet enormt langt, og samtidig har vi så meget, vi stadig skal lære, og en masse oplevelser forude - jeg glæder mig til hver eneste af dem!

Vi starter med en uofficiel nose work klasse 1 konkurrence på søndag, som jeg glæder mig rigtig meget til. Det bliver sjovt at få testet, hvor langt vi er kommet i vores træning.
Næste lørdag, d.22/4, stiller vi op i færdighedsprøve 1, som man skal være minimum 12 måneder for at stille i, og d.23/4 prøver vi endnu en gang på sporet - med en 20 timer/400 meter schweissprøve.
Egentlig havde jeg besluttet at gemme HTM lidt, men eftersom vi blev udtaget til at deltage på bakken, er jeg alligevel gået i gang med at lave et lille program til sandkasseklassen.
Brugsprøven satser jeg stadig på, vi når at få i hus før sommerferien, men det begynder snart at knibe lidt med de ledige weekender.

Dagen blev brugt på hygge med lagkage til både Selma og Molly og cheese cake til mennesker - "mormor" og "morfar" og "farmor" og "farfar" kom med gaver og drak kaffe, da dagen faldt på en fridag .


Lagkage til pigerne

Leverpostejbunde med hamburgerryg, revne gulerødder, pølse, pyntet med agurk, kødboller og fiskeboller

Der ventes....

...og der spises!


Jeg nåede at flette halsbåndet færdigt til Selma - en farlig ny hobby, jeg har fået mig!


Selmas nye halsbånd, som jeg har flettet i paracord

Selma med det nye halsbånd

Det obligatoriske billede med flag i munden

Molly siger tillykke til lillesøster, Selma



Kommentarer

Populære opslag