#Tjarlieandus

Molly, Selma og jeg har været så heldige at få lov at teste lidt lækkert fra Tjaliebox: Beco Ball on a rope, Beco Hoop on a rope og Naturea - The healthy treat med hhv svinelever, okse og fisk. Altså sammen i en lækker mulepose af økologisk bomuld.


De lækre ting fra Tjarliebox


Beco Hoop on a rope og Beco Ball on a rope er fremstillet af Beco Pets, der laver legetøj af 100 % naturlige og biologisk nedbrydelige materialer.
Gummiringen og -bolden er lavet af en speciel og slidstærk naturlig blanding af risskaller og gummi, og de er begge monteret med et kraftigt, men blødt bomuldsreb.


Selma er vældig tilfreds med at lege trækkeleg med Beco Hoop on a rope

Beco ball on a rope er også godkendt!


Selma var førstetester på Beco belønningslegetøjet, og her fik jeg lejlighed til at få afprøvet komforten for mit vedkommende. 
Den bette Minimyre trækker godt til, når hun belønnes med trækkeleg, så her er et behageligt håndtag vigtigt for mig. Det kraftige bomuldsreb er behageligt at holde på, det glider ikke ud af hånden, det brænder eller svier ikke i hænderne, og det er en anelse eftergiveligt, da hverken hund eller fører får voldsomme ryk, når der trækkes. Knuden i enden fungerer fint som et naturligt håndtag, så legetøjet ikke trækkes ud af hånden.
Både Selma og jeg er begejstrede!


Beco ball on a rope er mere end godkendt

Molly er fan af Beco hoop on a rope


Næste tester var Molly, og her stilles straks større krav, da Molly ikke bryder sig om at lege med hvad som helst!
Hun henter gerne legetøj, jeg kaster til hende, og hun kommer også gerne retur med det, så jeg kan kaste igen, men det ikke ret meget legetøj, hun vil trække i, så jeg var meget spændt på, hvad hun ville sige til Beco legetøjet... Jeg havde sat mine forhåbninger til Beco Hoop on a rope højt, da ringen er lækker blød og eftergivelig at mærke på. Beco Ball on a rope havde jeg ikke samme forhåbninger til, da Molly ikke plejer at ville trække i legetøj med bold på... 

Mine forventninger til Beco Hoop on a rope skulle vise sig at blive indfriet - Molly var vild med den, og jeg skal love for, der kom gang i trækkeriet!
Forventningerne til Beco Ball on a rope blev derimod ikke indfriet... Molly var VILD med den, og hun ville hellere end gerne holde en fest med trækkeleg, når hun kom tilbage, efter jeg havde kastet den.


Molly er fan!


Gad vide om der findes en fanklub for belønningslegetøj fra Beco Pets? I så fald vil vi gerne være med! 
100 % naturlige og biologisk nedbrydelige materialer, glade hunde og ditto fører - what´s not to love?

Der er ingen tvivl om, at vi skal have både Beco Hoop on a rope og Beco Ball on a rope med til weekendens HTM-konkurrence i Årslev. 
Godbidderne fra Naturea kommer også i tasken, og jeg glæder mig til at se, hvad hundene siger til dem. 




Kommentarer

Populære opslag