Smukke og sunde sortlinger

Så oprandt dagen, hvor Selma skulle have taget sine røntgenbilleder.
Jeg valgte efter research og anbefalinger Trollesminde Dyreklinik i Hillerød.

Efter forundersøgelser og lidt beroligende, tog Søren Selma med ind til røntgen, hvor hun fik sin bedøvelse, og der blev taget billeder for HD, AD og OCD, mens jeg sad udenfor og drak kaffe.

Da Søren var færdig med billederne, viste og forklarede han om dem og det forventede resultat, mens sygeplejersken klippede negle på Selma og gav hende noget at vågne på.

Det var en utrolig god oplevelse, og jeg havde hele vejen igennem en rigtig god fornemmelse og følelse af, at der virkelig var styr på tingene. Samtidig var det rart at få gennemgået billederne og få forklaringer om den øvrige sundhed, og hvad der mangler af tests, hvis hun en dag skal have hvalpe.

Nu venter vi med spænding på bedømmelsen fra DKK, og jeg satser selvfølgelig på, at min lille SuperSelma er lige så smuk indeni som udenpå, og umiddelbart mente Søren da også, at det så rigtig fint ud.
Apropos så holder hun stadig vægten på 21,8 kg, så stor bliver hun nok (heldigvis) aldrig.


Lidt træt...

Meget træt...

Kan ikke helt holde sig vågen...


Dagen stod i dyrlægernes tegn, så senere tog Molly og jeg til Sallingvej Dyreklinik, hvor hun skulle have foretaget sit årlige sundhedstjek samt vaccineres.
Alt var tiptop, og vægten lå smukt på 22,2 kg - så bliver det bare ikke meget bedre.


Er vi færdige nu??


For at sætte punktum var jeg selv hos lægen om eftermiddagen, da jeg i år prøver at se, om pollenallergien kan tæmmes med en binyrebarkinjektion.


Kommentarer

Populære opslag