Træning med Nose Work Board

Nu er det efterhånden et stykke tid siden, vi modtog vores Nose work Board, så vi har haft lidt tid til at teste det - jeg er fan!
Det er funktionelt, det er sjovt, og så er det vildt flot! Mod en merpris på 100 kr kan man selv vælge farve, så der var ikke så meget at rafle om - selvfølgelig skulle vores Nose work Board være lilla ❤


Vores flotte nye Nose Work Board


Jeg har både brugt det inde og ude, og selvom det er langt, så er det let og handy at bære rundt på. Alu-dåserne med aftageligt låg gør jeg klar med duft, sætter dem i boardet, og så er vi klar til at træne.


Selma i gang med Nose Work Boardet


Jeg har indtil videre brugt Nose work Boardet til at træne markering, både selve adfærden, men også varighed og forstyrrelser, systematik i søget og forskellige placeringer af søget.
Og der er et hav af muligheder, jeg ikke har afprøvet endnu, men som jeg glæder mig til at komme i gang med.


Selma markerer lavendel

Molly markerer lavendel

Kommentarer

Populære opslag