Fødselsdag, ferie, træning - What´s not to love?!

Nicolai 20 år + feriedag + god tid + træning med tøserne + behandling hos Katie + fejring af Nicolai = BEST DAY EVER! ❤️

Dagen startede tidligt med morgenmad og fejring af Nicolai, der blev 20 år i går. TYVE?!!! Ret vildt...
Da de andre var taget af sted i hhv skole, til jobsamtale og på arbejde, havde jeg god tid til at få ordnet nogle hængepartier, ordne vasketøj og gøre lidt rent, inden Molly, Selma og jeg kørte i Undinehallen for at få trænet lidt, inden der kom gæster senere.

Selma og jeg fik trænet dæk og bliv i dæk, da det er et af de steder i vores program, det bliver svært, når Selma glæder sig til at komme videre, og når vi er i ringen.
Derefter hyggede vi os med en masse leg og motivation, inden vi gik videre til at kigge lidt på en challenge med fokus, vi har fået af Johanna - mere om den en anden dag.
Til sidst lavede vi nogle af de øvelser på baljen, som vi måske skal bruge til vores kommende FS2-program, og kom lidt videre med indlæringen af pray.




Molly og jeg lagde ud med en masse leg og motivation - det var åbenbart dagens overskrift - inden vi gik i gang med at træne positioner.
Igen lavede vi et pas med motivation til musik, inden vi gik over i at indtage position med fuld fart, glæde og - igen - motivation.




Anja har også givet os en challenge, og denne valgte jeg at arbejde med uden Molly, da jeg skal fortolke de første 1½ minut af "This is me" fra The Greatest Showman - jeg kom et godt stykke videre, men er ikke færdig og ikke klar til at tage Molly med endnu.

Vi sluttede af med lidt Nose Work - et enkelt beholdersøg med 16 beholdere, 1 lavendelkilde og 1 forstyrrelsesduft (kat) samt et køretøjssøg med en enkelt lavendelkilde.
Ingen af dem reagerede på katten, jeg holdt tungen lige i munden og havde styr på beholderne, selvom de ikke tog dem slavisk, og både Molly og Selma fandt og markerede kilden uden at lave "ballade"
Køretøjssøget gik supergodt på trods af massiv blæst og regn.


Blå = Lavendel
Gul = forstyrrelse (kat)


Efter træning kørte vi direkte videre til Katie, da Molly skulle til træning og behandling. Som altid var Molly megasej til sin coretræning, fik nye øvelser med hjem OG kom en tur på løbebåndet.

Jeg kørte derefter hjem med to trætte tøser for at gøre klar til aftenens fødselsdag.


Dagens fødselsdagsbarn

Kommentarer

Populære opslag