Ferie, træning, planlægning - ferien fortsætter på bedste vis

Første feriedag startede med ren afslapning og god tid, så inden afgang til Undinehallen, fik vi trænet lidt Nose Work på trappen op til 1.sal.
Molly syntes, det var megasvært, og ville ikke tage mere end 2-3 kilder op, mens Selma lod til at glemme, at hun var på en trappe, da hun havde lavendel i næsen - megasejt! Det skal vi have gjort mere ved med begge to.

Først på eftermiddagen kørte vi til Undinehallen, og her lagde jeg ud med at træne challengen fra Anja uden Molly, for lige at få den lidt bedre ind i kroppen, derefter positioner med Molly og til sidst challengen med hende en enkelt gang, inden hun fik pause. De korte passager går godt, mens de længere ikke er så kønne, men det går nok til den ene gang, vi skal vise det.

Med Selma trænede jeg videre på follow og dæk, og selvom hun var lidt træt, var hun megasej, og der er kæmpefremgang!

Fokus-challengen fik jeg trænet med både Molly og Selma, og også den går det fremad med.

Da de begge var noget trætte, satte jeg bare et enkelt Nose Worksøg op med 5 højre kilder, som jeg tog med dem begge, inden vi pakkede sammen og tog hjem.





Trætte tøser gik direkte i seng, da vi kom hjem, og eftersom de skulle være alene hjemme, da vi skulle ned til min mor og far for at spise, passede det jo helt perfekt.

I dag har den stået på planlægning af næste uges Nose Worktemadage sammen med Aino, og da vi efter aftenens sidste tur inklusiv lidt trappetræning, kom hjem, var der heller ikke mere krudt tilbage i tøserne, der du ligger og snorkbobler.




I morgen er der endnu en dag, og træningen er allerede planlagt - sammen med feriehyggen, afslapningen og eksamensopgaveskrivningen.

Kommentarer

Populære opslag