Ferie, ferie, ferie - træning, træning, træning

I dag, mandag startede i Undinehallen med de bedste sortlinger - Molly skal godt nok også med til træning senere hos Anja, men jeg forventer ikke at have hende ret meget på i min individuelle tid, der skal i stedet lægges en plan.

Selma og jeg startede med at træne starter, og derefter hele programmet - det begynder at sidde rigtig godt efterhånden!!

Molly og jeg trænede positioner og gik en lille del af programmet, der skal vises i aften som en del af Anjas challenge.

Derefter arbejdede Selma og jeg på øvelser på baljen inkl. endnu en challenge, vi har fået af Johanna - Selma skal twiste på baljen, mens jeg står bagved hende. Det var første gang, vi arbejdede på den siden, vi fik den, og det gik overraskende godt.

Til sidst lavede jeg et beholdersøg til dem begge, inden vi afsluttede med en tur i skoven i det fantastiske efterårsvejr.





Efter et par timers afslapning er det snart tid til HTM/Freestyletræning med Molly hos Anja, og jeg glæder mig!!!

Kommentarer

Populære opslag