Planer og mål for Molly - opdateret efter sidste træning

I mandags var Molly og jeg til HTM/freestyletræning hos Anja, og i den forbindelse har vi opdateret vores mål, der oprindeligt blev lavet i starten af september. De har været revideret siden da, og nu er næste version endelig klar:
 
Overordnet mål: Vende Mollys - og min - forventning om, at det bliver svært, når vi går i ringen, og at træffe en beslutning om, hvad der skal ske i 2019


Mål til:

🌺 15/10-2018: Molly og jeg kan gå 2 "perfekte" meter i Kung (P1) frem, til højre, bagud og i Fu (P3) frem
Opdatering: Tjek ✔️


🌺 Der har sneget sig endnu et mål ind til d.24/10:
🍀 Vi kan gå et 8-tal sidelæns

Opdatering: Tjek ✔️
🍀 Jeg skal turde at turde

 Opdatering: Hmm... Vi er på vej
🍀 Vi kan gå fremad i det bløde underlags længde

Opdatering: Ikke helt...

🌺 12/11-2018: Jeg har været i ringen med Molly til HHKs konkurrence d.10/11, og er klar til at evaluere, lægge nye planer og sætte nye mål for at ”komme tilbage”

Opdatering:
  1. Vi kan gå forlæns i Kung (P1) i hele det bløde underlags længde, mens jeg kigger frem
  2. Vi kan gå 2 meter forlæns, baglæns og til siden i Fu (P3)
  3. Molly kender billedet i den nye position (P5) og kan indtage den
  4. Vi har været i træningsklassen (vi laver ikke program, men fokuserer på motivation) til HHKs konkurrence, og der skal lægges en videre plan efter evaluering heraf 
  5. Jeg har truffet en beslutning om, hvorvidt vi stiller i træningsklassen på Garbogaard, og jeg skal kunne argumentere for til- eller fravalget
For at opnå ovenstående mål, er følgende nødvendigt:
  1. Jeg skal forud for hver træning sætte mig et mål for, hvor langt vi går i de forskellige positioner, så jeg holder mig selv op på at turde turde tage det næste skridt
  2. Jeg skal fortsat arbejde med koreografien fra vores challenge (gå programmet) for at holde mig selv op på at turde turde at gå, selvom Molly ikke er helt lige, helt på, helt alt mulig andet...
  3. Jeg skal tilmelde os træningsklassen til HHKs konkurrence

🌺 17/12-2018: Jeg har en plan for juleafslutningen, og jeg er klar til at træffe en beslutning og lægge planer for 2019 - der bliver sandsynligvis kun 1 konkurrence at måle på, da jeg ikke forventer at stille på Garbogaard med Molly (eller måske er jeg klar til at prøve igen - det er jeg dog ikke klar til at sætte mål omkring endnu), så det bliver et lidt fluffy kriterie, der ikke er ret målbart, men mere følbart (jeg modtager gerne input til noget mere målbart)

Opdatering:  
Jeg er ikke helt klar til at sætte dette mål endnu, udover at jeg har en plan for juleafslutningen d.19/12 - lige nu aner jeg ikke, hvad vi skal, men noget skal vi.


Kommentarer

Populære opslag