Ferien er sparket i gang på allerbedste vis

Mmmm, så er ferien startet på allerbedste vis: Tøserne og jeg havde igen en aftale i Undinehallen med Lonni og Morgen.
Den startede med live steaming fra OEC i Schweiz, hvor Liv og Mango gik i ringen næsten som vi ankom til hallen. De leverede en fuldstændig fantastisk præstation, der i dén grad kom hele vejen ud igennem skærmen - WAUW! ⭐⭐⭐

Derefter fik vi selv trænet lidt, inden vi så Sidsel og Wave, der blev nummer 4 og dermed kom i finalen på søndag - SÅ flot!

Molly og jeg fik trænet positioner - igen, igen - og jeg er virkelig begyndt at se det fede i det.
Vi fik også testet af, hvor vi er henne i forhold til vores mål til om 12 dage, hvor vi skal kunne gå et 8-tal sidelæns, og jeg blev noget overrasket over, hvor godt det gik.

Selma og jeg fik trænet på signalstyring i forbindelse med vores slutning, og derefter på indtagelse af follow fra forskellige retninger. Det er første gang, hun har kunnet indtage positionen fra andre retninger end slalom - megasejt og megafed proces at se hendes forsøg og beslutninger undervejs.

Dagens træning blev afsluttet med en gang fredagsfitness, da vi kom hjem, ferien er sparket i gang på skønneste vis, og jeg glæder mig til den kommende uge og alt, hvad den byder på.  



Kommentarer

Populære opslag